https://www.minicity.com.tr/
Geri
Nasıl yardımcı olabiliriz ?

Mesaj Gönder
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi Konuda Yardım Lazım ?
Üyelik
İptal, İade ve Değişim
Kargo Teslimat
Sipariş
Güvenlik
Ödeme
Kişisel Verilerin Korunması ve Sözleşmeler
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Firmaya üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?
Firmaya üye olabilmek için ana sayfada bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim ?
Üyelik iptal talebinizi iletmek için 0850 259 01 10 nolu numaradan bize ulaşarak ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal, İade ve Değişim
İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?
• İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri iptal tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde firmamız tarafından yapılmaktadır. Bankanızın bu tutarı hesabınıza, kartınıza yansıtma süreci kendi çalışma sistemlerine göre değişkenlik göstermektedir. • İade edilen ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu mücbir bir sebeb olmadığı takdirde 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa geri ödeme için muhasebe birimine bildirilir. • Eğer ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize karşı ödemeli olarak geri gönderilir. • Muhasebe birimine geri ödemesi iletilen İade tutarıödeme türünüze göre 1-5 iş günü içerisinde firmamız tarafından ilgili bankanıza yapılır. • İade edilen tutarın firmamız tarafından yapıldıktan sonra kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. • Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini firmamız bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
ÜCRETSİZ KARGO Kampanyasından yararlandığım bir siparişi iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu ?
• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. • İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır. İPUCU Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.
Ürün iade esnasında yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir ?
*iade olacak ürünü anlaşmalı kargolarımızla anlaşma numaraları üzerinden ücretsiz şekilde gönderim yapabilirsiniz. Anlaşma dışı kargolar ve anlaşma numarasız gönderilen kargolar teslim alınmayacaktır. Teslim alınmayan kargolar sizlere geri dönecektir ve her iki taşıma bedeli kargo firması tarafından sizlere fatura edilecektir. *Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.(fotokopi geçerli olacaktır) İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir. Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu `iade faturası` ve `iade irsaliyesi` (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır. *Ücretsiz iade - değişim kargo anlaşma numaralarımız MNG kargo : 449529736 UPS kargo :2777VY PTT kargo : 303266951
Hangi ürünler iade dışındadır?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır: Kapsam dışı ürünler; Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası, iç çamaşırı,bikini,mayo vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler İç çamaşırları (emzirme ürünleri, hamile ürünleri, alıştırma külotları, bebek ve çocuk iç çamaşırları) yıkanmış tekstil ürünleri Gıda ürünleri (mama, içecek vs.) Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler) Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır) Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları mevcut değil ise iadesi ya da değişimi mümkün değildir.Ancak; iade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20`lik bedel kesintisi uygulanmakta ve iade buna göre eksik bedelle yapılmaktadır.
Kargo ücretini kim öder ?
*iade veya değişim olacak ürün iade - değişim prosedürüne uygun ve iade süresi geçmemiş ise anlaşmalı kargolarımızla anlaşma numaraları üzerinden ücretsiz şekilde gönderim yapabilirsiniz. Anlaşma dışı kargolar ve anlaşma numarasız gönderilen kargolar teslim alınmayacaktır. Teslim alınmayan kargolar sizlere geri dönecektir ve her iki taşıma bedeli size fatura edilecektir. *Ücretsiz iade - değişim kargo anlaşma numaralarımız MNG kargo : 449529736 UPS kargo :2777VY PTT kargo : 303266951
Ürün ambalajı hasarlı ise iade alabilir miyim?
İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20`lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır. Bu ürünler, mağazalarımızın fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. minicity.com.tr, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.
Ürünümü değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim ?
*Değişim olacak ürünü anlaşmalı kargolarımızla anlaşma numaraları üzerinden ücretsiz şekilde gönderim yapabilirsiniz. Anlaşma dışı kargolar ve anlaşma numarasız gönderilen kargolar teslim alınmayacaktır. Teslim alınmayan kargolar sizlere geri dönecektir ve her iki taşıma bedeli Kargo firması tarafından sizlere fatura edilecektir. *Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen değişimler kabul edilememektedir.(fotokopi geçerli olacaktır) Değişim yapacağınız ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. Değişim yapmak istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir. Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu `iade faturası` ve `iade irsaliyesi` (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır. *Ücretsiz iade - değişim kargo anlaşma numaralarımız MNG kargo : 449529736 UPS kargo :2777VY PTT kargo : 303266951
İnternet mağazanızdan aldığım ürünleri mağazalarda değişim yapabilir miyim ?
İnternet mağazasından alınan ürünleri Ankara minicity mağazalarından değişim yapabilirsiniz. Not : Mağazalarımızdan iade işlemleri yapılamamakta olup iade için talepleriniz web mağaza biriminden karşılanmaktadır.
Faturamın arkasına hesap numarama ait IBAN numaramı eklediğimde ücret iadem sağlanır mı?
Ücret iadeniz siz değerli müşterimizle görüşme sağlanıp teyit alınarak gerçekleştirilmektedir..
Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?
İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınız bulunması gerekmektedir.
Kargo Teslimat
Kargom kaç güne gelir?
Kargolar bulunduğunuz bölgeye göre değişkenlik göstermektedir. Marmara bölgesi ve büyük şehirlere 1-2 gün içerisinde kargolar ulaşabilmektedir. Ancak, köy ya da ilçelerde bu zaman kargo firmasına göre de değişkenlik gösterebilmektedir. Siparişinizi verirken kargo firmasını bu kriterleri göz önüne alarak vermenizi tavsiye ederiz.
Kargom teslime hazır olmasına rağmen halen teslim edilmemiş?
Kargonuz, takip bilgisi kargo firmasından geldikten sonra teslim edildi olarak görünmeye başlayacaktır.
Yurt dışına kargo gönderiliyor mu ?
Yurt dışına gönderi yapılmamaktadır.
Kargo ücreti ne kadardır?
İnternet mağazamızdan yapacağınız tüm alışverişlerde Türkiye`anin her yerine kargo 8,90 TL`dir. 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
Kargo teslimat sonrası ürünüm hasarlı çıktı ne yapmalıyım?
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda; Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız. Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir. 0850 259 0110 numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu anlatmanız gerekmektedir. Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir. Elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size telefonda anlatılacaktır.
Kargom Nerede ?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde Siparişiniz kargoya verildi başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz: • Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden • "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu ?
• Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş?
• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. • 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Firmaya iade edilir. • Firmaya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız aşağıdaki kanallardan bizimle irtibata geçebilirsiniz. a. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan” butonu b. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu Not: Kargo şubenizi “Siparişlerim“ sayfasında “Kargom Nerede” linkinden öğrenebilirsiniz.
Sipariş
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişiniz 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Tedarik ürünlerinde tedarik süresine bağlı olarak bu süre uzayabilmektedir.
Siparişimi iptal etmek istiyorum?
Siparişinizi, sipariş takibi bölümünden iade talebi oluşturarak iade edebilirsiniz. İade talebiniz tarafımızdan değerlendirilerek gerekli tutarların iadesi sağlanacaktır.
Sipariş esnasında T.C Kimlik no neden isteniyor?
29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazate`de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. T.C. Kimlik Numaranız da dahil olmak üzere, üyelik bilgileriniz 3.şahıs veya kurumlarla paylaşılmamaktadır. Yurt dışında yaşayanlar veya Türkiye’de yaşayan yabancı uyruklu üyelerimiz için T.C. Kimlik Numarası zorunlu olmamakla beraber, bu durum açık ve net bir şekilde görülebilir olmalıdır. Yani, yurt dışında yaşayanların teslimat adresleri, yurt içinde yaşayan yabancı uyrukluların da isimleri yabancı kaynaklı olmalıdır. Bu şartlara uyan üyeler, sipariş verirken, T.C. Kimlik Numarası yazılması gereken alana 00000000000 değerini girebilirler. T.C. Kimlik Numarası girmemiş veya yapılan kontrollerde başkasına ait numara giren üyelerin siparişleri işleme alınmayıp, bekletilmektedir.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecektir.
Şu anda anlaşmalı olarak çalıştığımız kargo firması UPS KARGO`DUR.
Siparişi ne zaman teslim alabilirim ?
Siparişiniz stoğumuzda mevcut ise ortalama 1-3 iş günü, tedarik ürün ise 7 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Tahmini teslimat süresi iş günü üzerinden hesaplandığı için, belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Hafta sonu ve tatillerde vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş gününde işleme alınıp; 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmeye başlanır. Siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde, e-posta ve sms ile bilgi gönderilecektir.
Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim ?
Üyelik hesabınızla verdiğiniz siparişlerinizde hesabınıza giriş yapıp Hesabım > Siparişlerim bölümünden siparişinizle ilgili bilgilere ulaşabilir ve siparişiniz kargoya verildiyse kargonuzu takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde size ayrıca bir bilgi e-postası gönderilecektir.
Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz ?
Yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.
Kargo ücreti ne kadardır?
Alışverişinizi 150 TL ye tamamlayarak ücretsiz kargo imkânından faydalanabilirsiniz. 150 TL altındaki alışverişler de kargo ücretlendirmesi 8.90 TL`dir. Kapıda ödemelerinizde 5.90`TL ek ücret alınmaktadır.
Güvenlik
Güvenlik Durumu
Alış-Veriş Güvenliği ve SSL Sertifikası Sitemizde kredi kartınızla yapacağınız tüm alış-verişleriniz Geotrust RapidSSL sertifikasıyla güvence altına alınmıştır. Kart bilgileriniz 128 bit koruma ile şifrelenerek iletilmektedir. SSL (Secure Soket Layer) bağlantısının durumda aktif olduğunu, sipariş işlemleri sırasında kart bilgilerinizi girdiğiniz sayfamıza geçtiğiniz sırada, tarayıcınızın adres çubuğunun hemen yanında görüntülenecek olan kilit simgesinden anlayabilirsiniz.
Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
• Ödemelerinizi kapıda ödeme olarak siparişinizi verebilirsiniz.
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
• Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. • Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
• Kredi kartı ile taksitli bir şekilde alışveriş sağlayabilirsiniz.
Kredi kartı ile alışveriş yaparken güvende miyim?
• Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.
Havale yolu ile ödeme yapabiliyor muyum?
• Ödemelerinizi havale yolu ile gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişimi Kapıda Ödeme İşlemi olarak sonuçlandırdım ancak kargo geldiğinde kredi kartı ile ödeyebilir miyim ?
Siparişinizin kargo çıkışı sağlandığında sms olarak kargo takip numarası ve şubenin irtibat telefon numarası cep telefonunuza gönderilecektir. Kargo şubesiyle irtibata geçerek yanlarında post cihazının getirilmesi hatırlatıldıktan sonra kredi kartınız ile tek çekim olarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Kişisel Verilerin Korunması ve Sözleşmeler
Gizlilik Sözleşmesi
minicity.com.tr, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, ilgi alanlarınız, e-posta vb.) sizlerden talep etmektedir. minicity.com.tr sunucularında toplanan bu bilgiler, dönemsel kampanya çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma” çalışmalarında sadece minicity.com.tr bünyesinde kullanılmaktadır. minicity.com.tr, üyelik formlarından topladığı bilgileri, söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır. minicity.com.tr, e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde site kullanımı sırasında izlediği, ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır. Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, minicity.com.tr müşterilerine daha özel ve etkin bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla minicity.com.tr iş ortakları ile paylaşılabilmektedir. Müşteri bilgileri, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece Müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece Müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir. Herhangi bir zamanda günlük email gönderim listemizden çıkmak isterseniz, gönderdiğimiz emaillerin alt kısmında bulunan “E-bulten listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız” linkine tıklayarak e-bulten üyeliğinden tek tıkla , kolayca çıkabilirsiniz. Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde minicity.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin minicity.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır. Ayrıca minicity.com.tr’da ‘’Secure Sockets Layer’’ (SSL) teknolojisi kullanılmaktadır.128 bit SSL sertifikamız sayesinde kişisel bilgileriniz şifrelendiğinden 3.şahısların ellerine geçmesi tamamı ile engellenmiştir. Zahir Tekstil İnş. Taah. Tic. Ltd. Şti. Adres: Bahçekapı Mahallesi 2460 Sokak No: 16/1-2 Şaşmaz / Ankara Telefon: 0850 259 01 10 Email: [email protected]
Gizlilik ve Çerez Politikası
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu GİZLİLİK VE KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI GİZLİLİK POLİTİKASI Zahir Tekstil İnş. Taah. Tur. Tic. Ltd. Şti. (“Şirket”) tarafından işletilen“ https://www.minicity.com.tr/ ” adresindeki internet sitesini (“İnternet Sitesi”) veya Şirket tarafından geliştirilen mobil uygulamayı (“Mobil Uygulama”) ziyaret eden ve/veya herhangi bir şekilde kullanan kişiler (“Kullanıcı”) tarafından, işbu Gizlilik Politikası’nın İnternet Sitesi ve Mobil Uygulama kullanılmadan önce okunması gereklidir. Kullanıcılara ait ve Şirket tarafından erişilen ve/veya elde edilen kişisel veriler haricinde; Kullanıcılar tarafından İnternet Sitesi veya Mobil Uygulama üzerinden yapılan işlemlere ait istatistiksel veriler Şirket tarafından analiz edilmekte ve saklanmaktadır. Şirket, Kullanıcılar tarafından üyelik formları ile veya sair surette kendisine iletilen bilgileri, Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikası’nda belirtilen haller haricinde üçüncü şahıslarla paylaşmamakta ve Gizlilik ve Verilerin Korunması Politikası’nda belirtilen amaçlar dışındaki hiçbir ticari amaçla kullanmamakta ve üçüncü kişilere aktarmamaktadır. Kullanıcı’lara ait kişisel veriler ve gizli bilgiler; ancak resmi makamlarca talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapılmak zorunda olunduğu durumlarda resmi makamlara açıklanacaktır. Ödeme sayfasında talep edilen Kullanıcı kredi kartı bilgileri, İnternet Sitesi ve/veya Mobil Uygulama’dan alışveriş yapan Kullanıcılar’ın güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde İnternet Sitesi ve Mobil Uygulama veya hizmet veren üçüncü şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin İnternet Sitesi ve Mobil Uygulama ara yüzü üzerinden ilgili banka ile Kullanıcı’nın kullanmakta olduğu cihaz arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır. Kullanıcı, Şirket ile paylaşmış olduğu bilgilerin şahsına ait olduğunu kabul ve beyan etmektedir. E-bülten ve elektronik ileti üyeliği çerçevesinde gönderilen e-postaların alt kısmında bulunan linke tıklayarak veya İnternet Sitesi üzerinde "Hesabım" bölümünde bulunan "Üyelik Bilgileri Güncelleme" alanından "Kampanyalardan ve fırsatlardan haberdar olmak istiyorum" seçeneğini boş bırakılarak e-posta gönderim listesinden her zaman çıkış yapılabilmektedir. Şirketimiz tüm politikalarında, müşteri ve Kullanıcı’larına sunacağı ürün, hizmet, fırsat ve kampanyalarda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar; bu değişiklikler Şirketimizce İnternet Sitesi’nden veya diğer uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur. Kullanıcı’lar ve/veya İnternet Sitesi üyelerimiz tarafından Şirket’e sağlanan veya Şirket tarafından edinilen bilgilerin ve İnternet Sitesi ve Mobil Uygulama üzerinden gerçekleşen tüm işlemlerin güvenliği için bilgi ve işlemin mahiyetine göre Şirketimiz veya ilgili kuruluşça sistemlerde ve internet altyapısında, teknolojik imkânlar ve maliyet unsurları dâhilinde, uygun teknik ve idari tedbirler alınmıştır. İnternet Sitesi’ni ve/veya Mobil Uygulama’yı kullanımlarınızda (varsa) tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz'den bağımsız olarak ilgili banka veya kart kuruluşlarınca aranızda gerçekleştirilmekte olup kredi kartı şifresi gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmemekte ve kaydedilememektedir. İnternet Sitesi’ne ve/veya Mobil Uygulama’ya üyelik, (varsa) ürün satın alma ve bilgi güncelleme amaçlı girilen bilgiler ve kredi kartı ve banka kartlarına ait gizli bilgiler, diğer İnternet Sitesi ve/veya Mobil Uygulama kullanıcıları tarafından görüntülenememektedir. KİŞİSEL VERİLERE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ İşbu Aydınlatma Metni ile, Zahir Tekstil İnş. Taah. Tur. Tic. Ltd. Şti. (“Şirket”) sağlamış olduğunuz kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) veAydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ (“Tebliğ”) kapsamında Şirket tarafından işbu bilgilendirme metninde belirtildiği şekilde ve belirtilen amaçlarla sınırlı olarak işlenebileceği, yurt içinde ve yurt dışında bulunan aşağıda belirtilen kişilere aktarılabileceği kapsamında sizlere bilgilendirme yapılması amaçlanmaktadır. Şirketimiz tarafından tamamen veya kısmen otomatik yollar ile elde edilen kişisel verileriniz, işbu metinde belirtilen amaçlar ile sınırlı olarak Kanun ve Tebliğ’de belirtilen genel ilkeler ışığında ve Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde Şirketimiz tarafından işlenebilecektir. Şirket’imiz kişisel verilerinizi, İnternet Sitesi ve Mobil Uygulama’da kullanıcı dostu bir deneyim sunulması, Web Sitesi’nin geliştirilmesinin ve düzgün bir şekilde çalışmasının sağlanması, Şirket’in hizmetlerinin ve ürünlerinin iyileştirmesinin sağlanması, Web Sitesi’nin kullanımının kolaylaştırılmasının ve Şirket’in hizmetlerini ve Web Sitesi’nin kullanımının Kullanıcıların ilgi alanlarına ve tercihlerine yönelik olarak değiştirilmesinin sağlanması, Kullanıcı’lara daha iyi hizmet sunulması, daha iyi bir alışveriş deneyimi sağlanması, istatistiki bilgi elde edilmesinin ve bu bilgilerin derlenmesinin sağlanması, Şirket’in ticari faaliyetlerinin geliştirilmesi, kampanya ve pazarlama çalışmaları gerçekleştirilmesi, özel promosyon faaliyetlerinde bulunulması, İnternet Sitesi’nin Kullanıcılar’ın ilgi alanlarına göre özelleştirilmesi, hedef kitle çalışmaları yapılması, talep eden Kullanıcı’ların üyelik işlemlerinin tamamlanması, müşterileri daha iyi tanıyarak müşterilere en uygun hizmetin verilmesini sağlamak için çalışmalarda bulunulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülebilmesi, her türlü iletişim aracına uygun bildirimin sağlanabilmesi, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden kullanıcıların faydalanabilmesi için gerekli çalışmaların yapılması, sunulan ürün ve hizmetlerin müşterilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek müşterilere önerilmesi için gerekli çalışmaların yapılması, birebir ve/veya entegre pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi, satış ve satış sonrası operasyonların gerçekleştirilmesi, İnternet Sitesi ve/veya Mobil Uygulama üzerinden alışveriş yapanların kimlik bilgilerinin teyit edilmesi, İnternet Sitesi ve/veya Mobil Uygulama’da yer alan iletişim formunu doldurarak tarafımıza ileten Kullanıcılar ile iletişime geçilmesi, Kullanıcılar’ın söz konusu iletişim formunda herhangi bir talepte bulunmaları halinde taleplerinin yerine getirilmesi için gerekli aksiyonların alınması, alışveriş yapan müşterilerin siparişlerinin yerine getirilmesi ve söz konusu kişiler ile siparişleri kapsamında iletişime geçilmesi amaçları ile sınırlı olarak işleyebilecektir. Tebliğ ve Kanun uyarınca, (i) kanunlarda açıkça öngörülmesi, (ii) (ii) fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması, (iii) (iii) bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (iv) Şirket’in hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (iv) (v) ilgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması, (v) (vi) bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, (vi) (vii) ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (vii) ve açık rızanız hukuki sebepleri ile Şirket, kişisel verilerinizi, Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında ve işbu metinde belirtilen amaçlar dahilinde işleyebilecektir. Şirket’e sağladığınız kişisel veriler; yukarıda belirtilen amaçlar doğrultusunda Şirket’in yurt içinde veya yurt dışında bulunan iştirakleri, bağlı şirketleri, topluluk şirketleri, hissedarları, iş ortakları, halefleri, hizmet ve faaliyetleri ile yan hizmetlerini yürütmek üzere hizmet aldığı, işbirliği yaptığı, yurt içinde ve/veya yurtdışında faaliyet gösteren program ortağı kuruluşlar, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, kanunen yetkili özel hukuk kişileri, hukuk ve vergi danışmanları, bankalar, bağımsız denetçiler ve ticari faaliyetlerini yürütebilmek adına işbirliği yaptığı hizmet tedarikçilerine, Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir. Kanun’un “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki taleplerinizi, Kanun’un 13. maddesinin 1. fıkrası gereğince ve Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da Şirket’e daha önce bildirilen ve Şirket’in sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresinizi kullanmak suretiyle veya başvuru amacına yönelik geliştirilmiş bir yazılım ya da uygulama vasıtasıyla Şirket’e iletebilirsiniz.
GERİ
ANASAYFA

Ne arıyorsunuz ?